Söndag

Här uppdateras det inte allt för ofta. Kanske för att det inte händer så mycket mer i mitt liv än jobb, träning, pojkvän, vänner, familj & sömn. Veckorna bara springer iväg och jag hinner knappt med.
Hur som helst har jag i alla fall varit iväg och röstat idag, något som jag faktiskt aldrig trodde jag skulle göra tidigare. Men sedan jag börjat tjäna mina egna pengar och kommit ut i det riktiga vuxenlivet, har jag blivit otroligt insatt. Vad man än röstar på så är det viktigt att det görs, även så om det är blankt, då har man i alla fall deltagit.

Nu sitter jag hemma hos min älskade och ska förbereda mat tills han kommer hem. Inbakad fläskfilé, klyftpotatis och champinjonsås. Söndagslyx utan dess like. Ikväll ska vi mysa framför grown ups :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0