Underbar måndag

Solig dag uppe i stugan, har fått en aning färg i ansiktet. Och nu sitter jag hemma med öppen balkongdörr och njuter av livet och värmen. För jag är på så otroligt bra humör just nu, som jag är för det mesta nu för tiden.
Ska alldeles snart börja plocka in lite disk och fixa matlåda, samt plocka lite annat i lägenheten, ta en dusch och sedan slå mig ner i soffan framför en film och börja ladda om för jobb imorgon!

Jag älskar min lägenhet, den är perfekt och den börjar bli mer och mer jag. Fattar fortfarande inte att jag har flyttat hemifrån, men det är en härlig känsla.

Tillbaka?

Sitter bänkad framför tvn, sm-final på tvn och den kan vara avgörande. Dock är jag alldeles för trött för att orka hänga med. Får nog resa mig upp och pyssla lite så jag inte somnar. Bäst o göra rent och fint i lägenheten också då jag förhoppningsvis får besök hit imorgon.

RSS 2.0