Sliten

Stekte supergoda pannkakor förut, hade dock problem att få upp syltburken, slet som ett djur innan jag fick knipsa upp den med änden på en sked. Åt tills jag var proppmätt och la mig i soffan, ligger kvar än. Ska gå upp nu snart och tvätta bort mitt nagellack, duscha och sedan sova. Har en disk att ta tag i egentligen, men orkar verkligen inte! Känner att jag behöver få all energi jag kan genom sömn för att orka imorgon, storleverans på iphones och ALLA ska iväg. Skulle vilja komma iväg till frisören vid fyra också, men vi får se...

Har haft jättebra sovrutiner innan men har rubbat dem totalt de senaste veckorna, skärpning! Borde ligga i sängen nu bannemig.


Fin torsdag

Härlig ledig dag! Ser på tour de ski och käkar smörgåstårta, bra start på en röd dag som denna. Dock får det gärna sluta snöa. Hoppas på ikea innan det bär av mot Forshaga för lite kalas hos min fina moster.

2011

Nytt år och nya möjligheter som de flesta säger. Men jag känner verkligen så. Efter en tuff höst som jag verkligen kämpat mig igenom så ser jag ljuset igen. Trots att man är på det djupaste så vet man att det kommer en dag då man mår bra. Och jag mår bra nu, bättre än på otroligt länge. Det här året ska jag ägna mig åt mig själv. Göra det jag vill och bli ännu starkare i mig själv.

Halvligger just nu i soffan med scrubs på i bakgrunden. Är helt utmattad efter att ha hållt igång sedan jag kom hem från jobbet. Har bakat min allra första tårta då jag fyller år imorgon och får besök av min älskade familj. Är tredje kvällen som blir sen och det är inte så bra då jag går upp tidigt för att vara på jobbet. Tack och lov är det halvdag imorgon så jag slutar vid 12:00, och på torsdag är det ledigt.

Livet är faktiskt underbart just nu, och det menar verkligen!

RSS 2.0