När mitt hjärta slår extra hårt

Vi åkte till Oxhälja i Filipstad igår, jag, Johan, Sofia och Fredrik. Det var mysigt den lilla stund vi var där. Men på hemvägen tog min älskling alla pris. Vi satt och diskuterade om att hämta sin pojkvän/flickvän när de är ute. Fredrik frågade om Johan skulle hämtat mig eller låtit mig ta mig hem på eget vis sent på natten. Och Johan säger "Klart jag skulle hämta henne, jag är ju rädd om henne." 

Det värmde hela mig, även om jag vet det innerst inne. Men när han säger det rakt ut, till någon annan än mig så blir det mer betydelsefullt. Han gör mig otroligt lycklig. Även om han kan reta gallfeber på mig, och jag blir sur och tvär. Så vet jag att det är vi två genom allt, att vår kärlek är så otroligt stark. Han är alldeles underbar och jag kan inte önska mig någon bättre. Det har varit ett år och snart tio helt underbara månader.

Jag älskar dig johan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0