Ännu en vecka har passerat

Jag gillar inte när saker här i livet inte blir alls som man tänkt sig. När saker och ting tar en helt ny vändning utan att man är beredd på det. När livet helt plötsligt inte känns värt att leva. Och när varje dag är den andra lik, utan några förändringar.

Jag trodde jag visste, jag trodde det skulle leda till något bra. Men istället inser jag hur det borde varit, att det inte alls borde varit så här. Att jag inte alls förväntade mig att det skulle kännas såhär.. Jag trodde det skulle lätta hjärtat istället för att göra det tyngre..

Kommentarer
Postat av: Mia

Hallå där, dåligt med inlägg här, saknar att ha något att läsa :D

2010-12-03 @ 23:50:56
URL: http://flickanpasjattevaningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0